-->

Wednesday, August 10, 2011

Thanks for the Objection.

Di pagi yang suam suam sejuk ni,
aku yang-hodoh-lagi-hina (meminjam kata² Too Phat)
dgn besar hati limpa perut memohon Maaf (M dgn huruf besar)
kepada yang terasa apa yg aku sampaikan pd P/s
kat entry korek mengorek batal tak batal itu.
Lain yang nak aku sampai kan, lain pulak penerimaan nya.
Maaflah , aku cuma guna cara aku menulis, salah aku lah kot.(kot)
Sbb org berilmu lain sedikit bahasa nya.
Telah aku di tuduh menghukum dan tak profesional pulak.
Al-maklum aku punya bahasa pasar.
Bahasa yang org macam aku je boleh pakai kot.(kot lg ok).
Dan P/S tu aku sudah selamat delete dari post itu sbb
benda tu dah tersampai kepada org yang sepaptutnya.
(mmg itu pun tujuan nya) tp bkn nak menyalahkan apa.
Sepatotnye cuma mintak di terang jelas je.Jadi nak kata apa.
Itulah engkau Farah Izyan, Abah Mak suruh belajar pandai² ko ngelat.
Kan bila kau guna bahasa paling simple pun org tak paham.
Xpe, aku cakap ngn Bleki je lah.





0 tukang komen comel comel belake:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!