-->

Wednesday, August 10, 2011

berkongsi rasa.

Asslamualaikum.

Hari ke-10 puasa. ade 20 hari je lagi.20 je lagi?
cepatnye mase berlalu.aku rasa mcm nak stay kt bulan Ramadan ni je. aku tak tahu kenapa. Ramadan ni rsa lain sgt. Macam2 perasaan datang.sedih sayu.
Happy? happy bila tengok Bleki lari lompat2.
Happy bila org selera mkn masakan kita.
Happy bila nmpk mak senyum along senang nk d ajak tarawih tahun ni.
Tp tu je la. Tak byk happy.Sedih sayu yg banyak.
Kenapakah.. takut ni Ramadan terakhir untuk aku mungkin?
Kita tak akan pernah tahu kan.
Tapi kalau Ramadan terakhir bersama family, memang ya lah kot.(ada kot)
Sebab nak mengakhiri zaman kegemilangan bujang sooner.
Wahh betul ke ni along? InsyaAlah, InsyaAllah.
Tapi tak tahu kenapa sedih sgt nih?
Duduk jauh dgn family , rindu family xde la sedih sampai bertong2 air mata.
Duduk dalam rumah, kau pandang aku,
aku pandang kau tapi rsa rindu dkt family lain macam.
Mungkinkah kita patut duduk jauh-jauh?
Alahai...Better off.Semakin panjang aku menaip, semakin ber tong jadinya.
Lebih baik cari Bleki dan pelok.
Sebab tu aku kata Bleki itu terapi.

Bleki masa kecik ade uban.dah tua sikit uban pun takde.apekepeliknye awak ni Bleki.



2 tukang komen comel comel belake:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!