-->

Thursday, December 16, 2010

.k a w a n.

“Ya Tuhan, kusampaikan sehelai demi sehelai doa ini, karena aku yakin doa ini akan terus menghangatkannya… Jagalah ia seperti aku menjaga tangisanku. Biarkan… Biarkan saja dia menangis ketika dia diterpa kesedihan, biarkan air matanya berurai jatuh ke bibir. Tapi tolonglah hamba-Mu ya Tuhan, habiskan kepedihan dan sakit dari dirinya. Buat ia tersenyum kembali dan mencintai hadir dirinya di bumi…


Tapi jika aku yang harus menangis Tuhan, aku akan tahan tangis itu jatuh dari kedua mataku, karena aku takut lalu air mata ini menjadi kering, karena tangis ini aku persiapkan untuk kubagi kepada sahabat-sahabatku ketika mereka bersedih, dan aku harus terus menahan tangisku, karena aku takut kehilangan air mata, seperti aku takut kehilangan kebahagiaan sahabat-sahabatku”


To each of my FreN I don’t think you know what you mean to me but you mean a lot.I want u to know dat I hate when you’re sad and I love it when you’re happy...So I just wanna say thanks;thanx for being my friend,thanks 4 being there..We’ll be friends and hopefully without end..

kdg2 aku terfikir..awal2 aku knal ngan salah seorg dr kwn2 aku..aku pk cmney aku boleh knal ngn nya?cney?sbb apa? bila2 d kenang2 balit,mmg x sangka kan?pertemuan yg indah yg Allah aturkan ya,menjadikan ikatan silaturrahim yg panjang sampey la nek tok....bg aku ~mengenali sseorg kdg2 polah aku tetak,.hepy ..mengalir air mata~sesungguhnya mengenali seseorg itu molah 1 juta rasa gembira,sedih,marah,sayang,rindu..so,aku sgt2 menghargai kawan2 sbb dgn kehadiran kwn2 aku,aku knal erti persahabatan...

wahhhh~ byk kwn2 aku bah..since aku tadika bina->

SRK RPR astana
ruzzana,ermi fariza,emy nurshiela,zakariyya,lukman,anwar,saiful rahimi,rachmady,shamsul,(tok dolok ada ndah gang..siap da nama n secret ntah apa ku pun x ingt..hak2..

Sk Sebandi Ulu ->
Sima, miot, kusai, diot, jatoy, petot, timah, pejun, johek, teloi, serah, atai, ketot,
biah, aren,ambri,apis,(cdak tok aku suka ngkah nickname jak sbb kiut2 jak ..
hahahha..diam kt kpg tok ng best..main sungei bedekik pokok nior apa ndah aku ..huh)

Kolej Abdillah ->
ida,anie,sila,syazie,ikin,fid,has,yanny,aida,adek zati,nona,adek fid, dlot, ala, fazi, aida,yun, annie, yatie, jope,malik,brahim,apiz,lan,aishah,krel(salu kaie sal anwar ibrahim.haha)nolan,anwar,sapiq,mon keder n da gang,kak lin,aud,stela,audrey,kak jiper,medan,jubey,jemi,sahak..hahaha..( zmn tok la plg best.mcm2 bnda best yg ku x kan lupak!!knak kepong asuk cikgu isai.:((..time prep ada nok betapok bah katel,lam locker smpey knak tangkap cekgu jaya,boria turun mkn ramey,bukak posa,mlm jemat g suro,mlm bln posa,knak tahan sampey 2 3 pagi tegal mod**,knak ukum x G.C,wahh ..knak negatip jak zaman skolah ku ow?hahah..)kak g ya tek~molah ku ngimbau suma tok :p..int ku nasik goreng kantin nok ada sambal nyaman ..adoiii..kembang aek lio aku!feberet mek duak sila ya..ingt gik kdg2 xda duit meli share2 mek duak sila..haha..Khaleeda Hamdan~ko la yg plg byk melalui peristiwa ya bersama2 aku!:p




PKN Junaco Park ->
Awees,annur,monica luran, jo, zul ,rizal, juliana,aida, nor, daisy, zulhakim, najmi, gee,ash, (ku ngga ko lam jgn lupa lirik ari ya ehy :p) wahh kemana kalian pergi..ada awees jak.ya..aku sgt2 mencari mon!ku ingt gik aku dmm mlm last mon neman aku kt bilit sdgkn cdak lain party kt debah..stokin aku pun nya tolong bukak..nya teman aku spjg mlm!!ney ko Monica?

UiTM Samarahn->
koXXXXx,moza,aton,cheai,gman,taha,farid nazmi,pol,kak ct,kak fizah,nisa, duri,ijot, yazid,cuko,miji,dalton,gab,edwin,ally,fabian,(tok geng2 pre-com) wahhh amak x lepak sesama~)
Classmateku ~ dedeq, sha, jenny, julie, e'e ,nad, syra, maria, allol, zuray, habee, fabian, adnin, mawi, es,gurl,safuan,haziq,suraya,alep,panjang,kabin, ima, jo, gurl, dee, azah,zaki,syamim,rina,shafiqah,(ktk org nang best lah!!!)roomates alam,huda,kox,Nabila,anis,fizah suma2 ya.~nang bez! everything share..wlopun bilit ya bkn bilit ko ka bkn bilit aku ka ..share jak ow..hahaha..bah sharing is loving bak kata kwn aku..*Kiss*.mbok..cak..hehe..asrol,max,zul and da geng,


Kox ----->
salu ngn ku runggey,keja sama2 time cuti sem,tetak sama,nangis sama,kwn salu ngn aku susah senang,yg sgt2 aku rindu,dh smbung sh alam jarang pat temu gik..even dating pun kox mesti ada neman.heh.mak seh kox.ku syg ko !*kiss*




UiTM Shah Alam ->
tok byk2 clsmate dr samarah dolok(*_^) julie,ku ng x sangka la d sh alam kita bersama2.turun kls sma2 mkn sama2 p masak ko sorg la..hah oi,juli,mintak resepi kentang mak ktk lok.lupak tiya nk minta.lailai..jenny..ko la menghadapi susah senang ku d sh alam..ku syg ko!e'e salu ngn aku skodeng laki2 main futsal ngn basket bol =p~ leleh aek lio e'e..haha
Ray,shera,awe, .plg x lupe ssh2 pyh wat asgment smpi x tdo.haha!yg len2,mas,jaja,nazri,nad,farah,mazi,bai,ain,pija,abi,sue,nawar,awa,ecah,tazi,cak sah, zaa, fifi, syani,ada,ieda,padel,nana,faren,savana,joe,maria,jue,




Cetez Yahoo Sarawak - >
hana,asha,ieka,ronz,lana,biak,krol,liza,sue,sue yusuf, wan mungok, ebby, pepel, liza, eyja, boy, bili, bik, wan lajak,lot,shah,fast,mast,nijot,salis,pusuk,bik,pusuk k helmet,daeng,iema, sun, miji,zal,awang jiman, rol, jeda, misza teknologi, jema, ichihara,zek, shinobi , yanie - > , nonot, amoi, kriss, etot,padel, yus, ijul, azel, cleentit, putir, zeela, mala,eda,atie,mai,rillz,end,man evo,pojan,Skull stud, wawa, kipap, ema, apin, zek, tari,terry,kak rosma, hell,man pulo,ajim,lasot,eh ng byk lh..nok ku dh temu..ada nok ku x pnah temu..pa pun ktk org kwn aku..dion...:p ..r3mal :"> :p=))>:D<:x>:P>:/:-j:))=))\:D/:-*:-h:">b-(



YM Perak4 + kedah 4 ->
razz,amat,in,lina,sofi,mumi,im,senah,ha,bocak,yard,dark,jiman,nia,norm,unte,sima,nur,tok jangut,t0kmo,dark, paksu,shaf,loly, uncle,fara beybi,abe dee,kumi,poi, tya,jam,ona, tobang,s,cham,tiya,rex,amy,izz,krol,mamat,bart,sup,semak,miey,zack, disk,wan, kodok,
vespa, cok, ney, sis, kasya, deba, livis, dott, oren, klawar,ten,gon,


YM Johor1->
shah,dura,emie,amie,geno,yanz,malam,cdah,petibesi,apit,apek,syha,kobes,jebon,arm,


YM sabah1-4 ->
jefa,mimi,twinkle,fiqa,botak,jilat,amypijak,keranda,lah,vip student,anar,setan,

cdak room lain gik,kwn2 masa g kursus apa ndah..junior senior aku time stdy..kwn2 keja masa cuti sem.ada yg aku bleh jmpa ari2,ada yg dh lost contact,ada yg aku x pnah jumpa langsung,
ada juak yg dh pegi selama2nya..Al-Fatihah to zainol ariffin n ahmad mosleem mostapa~
: (

0 tukang komen comel comel belake:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!