-->

Saturday, August 20, 2011

Kisah Mak Cik bermuka Jep Sepah.


Ade 2 situasi yang buat aku rasa mcm nak hantuk kepala kat tangga batu.MyEm0.Com

Situasi 1 ; Makcik Berwajah Jep Sepah & Abg XL

Mak Cik berwajah Jep Sepah : Tadi aku nampak kau beli kuih macam2, ingtkan kau puasa? Selamber kau merokok terangtangtang?

Abg XL : Ni mak pesan mak cik.*sengih kerang busuk hancin*

Mak Cik berwajah Jep Sepah : Kau tak takut ke? JAIS merayau2 tau. Kena tangkap, padan muka kau.

Abg XL:Alah, nak takut ape. Kalau diorg tangkap, saya hulur je duit.(jari wat gaya duit)*sengih kerang buruk*

MAk Cik berwajah JEp Sepah : Pandai lah kau.

MyEm0.ComPandai sgt lah kan?Macam tu je pemikiran Abg XL tu?Tu ke org Islam kita? Aku harap lps ni Abg XL ni cari Bumi lain selain Bumi Allah ni.Tak malu menumpang Bumi ciptaan yang Agung ni , tapi tak mahu ikut law Dia. masa Abg XL ni lalu tepi aku, aku bg jelingan tajam sedas.Tu je aku mampu.Kalau aku pergi dekat dia dan marah2 sbb tak puasa , mahunya terpenyek aku kena hempap?.Mesti dia pelik, kenapa la budak ni jeling aku.Huh!MyEm0.Com


Situasi 2 ;

Mak Cik berwajah Jep Sepah & Kakak Melayu

Kakak : Saya pelik betullah kenapa tiba2 ade isu DNA babi lam mentega tu.Rugi tau tak pengusaha kek lapis sarawak * gaya bengang*

Mak Cik berwajah Jep Sepah : Tu la pasal. Entah2 ada org sabotaj?*gaya cool*

Kakak : Saya pun rasa macam tu. Diaorg tak fikir ke berapa juta rugi nak kena buang semua kuih2 tu. Nak kena samak lagi ?* bertambah bengang*

Mak Cik Berwajah Jep Sepah : Tapi kek lapis tuut tu dh lama tak guna mentega tu.*gaya mcm mls nak layan kakak*

Kakak : Moyang saya, nenek, mak, bertaun2 dah makan kek lapis tu Makcik. Sekarang ni diaorg sibuk2 nak haramkan itu ini. Kalau guna mentega lain, kek tak tahan lama. kalau guna mentega tu, kek tahan + sedap.

Mak Cik berwajah Jep Sepah : a arr.. yaa yaa...

MyEm0.ComAa aar ..ya a yaa kan Mak Cik?ya kan lah sgt.Aku masa tu rasa mcm nak menyampuk je perbincangan mcm betul diog tu.Tpi kalau aku menyampuk, agak2 kakak tu akan kata kat aku. " Kau tau apa dik, kau tu muda lagi.Kakak yg dulu mkn gula dr kau." tak ke?org tgh bengang kan. kalau menyampuk mmg bertambah2 lah bengang dia.Lagi2 kalau yg tegur tu muda dr dia kan.kalau la aku gaya berani menyampuk diorg aku nak bgitau, "tak kesah lah rugi juta2.dh mmg tak halal nak kata apa?" dan kalau lah kena marah aku nak jwb mcm ni boleh tak? " Kakak dlu mkn gula kakak ingt kakak pandai sgt la? Sy lahir2 pun dah pandai ape? Lahir2 je dah tau menyusu.Pandai carik nen Mak".MyEm0.ComHuh!( tapi tak buat pun)

0 tukang komen comel comel belake:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!