-->

Friday, October 14, 2011

SubhanAllah.Cantik sangat.



Takde yang lebih indah & cantik selain dari ini ok.
Seumur hidup aku, view ini yg paling cantik yang aku pernah tengok. 
Berulang2 kali ucap SubhanAllah tanpa rasa mahu berhenti mengkagumi.
Terkagum sampai terharu tersebak dah ni.
Walau tak pernah jejak, tapi dah rasa rindu.
 Satu hari nanti aku pasti akan ke rumah Illahi.
Itu janji aku. 

4 tukang komen comel comel belake:

Yatie Awang said...

memang, Subhanallah...itu juga impian akak, InsyaAllah

Cik Gee said...

sesungguhnya tidak akan terjadi hari kiamat sehingga rosaknya kaabah akibat perbuatan orang habsyah (orang negro) yang digelar “dzus-suwaiqatain”...

-hadis riwayat imam ahmad.

huhuhu...

-fa- said...

tak sabar rasa nye nak ke sana..

Cik Cura said...

subahanaallah. harap adalah rezaki jadi tetamu ALLAH kan =)

thanx follow me. done follow=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!