-->

Tuesday, December 28, 2010

bahasa melayu itu lidah ibuku (my mother tongue)

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :
# lelaki yang membosankan..sebab tu jadi bekas..nasib baik x jd selipar..(hahaha)

2. Saya sedang mendengar :
# lagu S.Jibeng (inai di jari)

3. Mungkin saya patut :
# tidur dgn betul (-_-")

4. Saya suka :
# berangan!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
# sangat ramai..

6.Saya tak paham :
# banyak perkara!

7.Saya kehilangan :
# getah rambut!! mana ah?

8.Ramai yang berkata :
# saya suke merajok..agak arrr

9.Makna nama saya :
# kegirangan perhiasan (*_^)

10.Cinta itu adalah :
# ketawa dan air mata! cis!!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
# tidur bwh meja -_-!

12.Saya akan cuba :
# menghargai org2 yg saya SAYANG.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
# tiada akhir!!!!

14.Telefon bimbit saya :
# Sony Ericsson..kedua-duanya..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
# cuba mengingati mimpi~ :p

16.Saya paling meluat apabila :
# org wat wat manje.gedik sial.lg2 yg bajet manje...lepakk rrr..1 lg org yg suka gadoh.ceh!

17.Pesta/Parti adalah :
# acara sosial (skema lagi)

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
# anak penyu (*-*)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
# 2-3 thn.sebab pada masa itu saya agak debab.saya suka.

20.Hari ini :
# tak byk keje.

21.Malam ini saya akan :
# online seperti selalu

22.Esok pula saya akan :
# membuang masa lagi...uhuhuhu

23.Saya betul-betul inginkan :
# Masa dpn yg perfect ^^

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
# same je hari2.mate lebam je.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
# arked permainan

26.Makanan Barat atau Jepun :
# makanan barat semestinya.

27.Bilik yang terang atau gelap :
# gelap.saya takut terang ..ulpss!

28.Makanan segera adalah :
# makanan.hahaha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
#"tak wat ape-ape pun"

30.Siapa yang anda mahu Tag?
# siapa?

4 tukang komen comel comel belake:

"jujus" said...

uish...lau jadi selipar dah kena pijak2 dah fa...ahahaha..

-nur-

__mr.amat__ said...

sape nok ??

-fa- said...

nur : selipar da jd perhiasan.xkn kna pijak nye :))

nok :sape ape nok?

Unknown said...

hahahahahahahahha.. aku tauk sapa orang gedix ya :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!