-->

Wednesday, April 20, 2011

Sebab aku kesah.


"tak kesah dah="lantak arr"="pergi la mamp0s"="lalala..ko ckp ngn aku ke, sorry xnak tau" ..
niat nye same, bunyi je lain lain.
entah lah. aku pun tak paham dengan diri aku sendiri.
aku akan tanya sekali je.
kalau x respon or buat tak kisah je dgn soklan / permintaan aku,
aku dh malas(taknak sgt!!) nk layan.
contoh? contoh paling ketara la makan.
ye la, makan.benda bkn la perlu di heboh sgt.
aku tya, "makan x?","nak makan x","makan la nasik",
tp di jwbnye "x mkn lg","x selera", "xnak mkn"..
kan?aku agak korg mesti terasa cam makan je kot.
biar la kalo x nak makan.tp aku x.mcm adik aku yg kecik udin-ngegeh tu la.
aku pujuk2 ajak mkn,
siap aku offer kopek kan kulit udang (aku sndiri x mkn udang kot),
tak nak jugak.tak nak mkn nasik.nak makan maggi jugak.
pg ptg siang malam maggi je.
bila aku marah,t korg kate nak mkn aku tak nak layan dh."along, mek lapa" muke aku akan jd mcm "so, pergila mapos ngn lapa tu, tadi aku suruh mkn tanak)
popekpopek, mule lah nak kate "along, tu pun nk marah"
ha ah kan.tu pun nk marah kn?
dh tu, aku tak puas hati.kau x ikut kate aku, mmg la aku marah.
marah sgt mase tu.padahal aku pun tak makan.
aku x mkn sbb aku mengalami cicir bicir(bahasa kinah) dh seminggu! so, d halalkan.
Samelah dgn si kakak udin tu.
nak makan pun kna paksa.
samelah jugak dengan encik cinta-ngegeh tu.same mcm udin-ngegeh.
dua kali lima samedengan sepuluh.
errr..ke aku ni terlebih emosi?
lantak aku la....



0 tukang komen comel comel belake:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!