-->

Thursday, January 20, 2011

And thank you for a house full of people I love ♥

Assalamualaikum and greetings to all.

Lama dah tak menconteng.
Maaflah kalau perkataan yang tonggang-langgang berterabur...content-wise,grammar-wise,bahasa-wise.semenjakbermenjak nih aku pun dah tak tahu nak mengayat dgn betol.See?Sukesuke aku je nk boh imbuhan(ase mse skola dlu2 lak) kdg2 kn, aku rsa aku ckp pun dh byk x bet0l.My pronunciation pun da x el0k.ape masalah aku ah?Selalu je aku rasa perkataan yang aku nk sebut, tp keluar bunyik lain.Tu satu hal, ape yang aku fikir lain, yang aku sampaikan lain.Kenapa ek?ke ni mmg satu penyakit?Pelik aku? Eh,biarlah.Malas aku nak fikir panjang2 pasal tu.Oh, entry di atas. Aku sebenar nye kerinduan tahap luar petala langit dgn family aku.Teringat mase2 berharga bersama.Ye la, sekarang sumer da bwk diri (sbb menuntut ilmu, dan tuntutan parents semestinya).Tapi xpe.tu yg syok!Bile semua dh berkumpol, jd ser0nok sgt.Bergurau sakan.Terlupa masa kecik2 kterg xleh teng0k muke.Asek nk gadoh.Gadoh kalau x bertekak je, men baling2 barang, x pun main tarik-tarik rambut.Mungkin sbb rambut sumer pun pjg2 kot.ahakz! Pulak tu bermasam smpi berhari-hari.Aku ingt lg mak + abah slalu marah kalau kirg gad0h." kecik-kecik da suke gadoh.t da bsr x bertegur sapa.xnk tolong adik beradik." lebih kurg mcm tu la ayat wajib mak+abah kalau tegur kterg yg suka gad0h nih.x kotttttt.! x x. kterg da bsr2 ni makin rapat ok.makin saling memerlukan.makin saling mengasihi.betapa kami sentisa ingin bersama.bt0l x adik2 ? hihik. tp bt0l la.sgt rindu ni. Aku ada ♥Abah.♥Emak.♥Muhd Azri Izzat.♥Fitratul Izzah.♥Ainin Sofia.♥Aainaa Shahira.♥Ainun Sorfina.♥Ainan Sadida.♥Muhd Ainuddin Safiy. Mereka ni lah yg paling rapat dan penting dalam hidup aku.Aku sayangkan derng2 nih lebih dari aku sygkn diri sendiri.



mak centa abah & abah centa mak


behari raya di ged0ng.oh! awang sekdo!


berhari raya di umah mak wee~


enun,ena dan enin.

selamat hari raya!

al0ng dan ena dan ajah.

ngn enin d kl.

d UM.

bew0lah.

c ngegeh ena!



1 tukang komen comel comel belake:

nurainie.ismail said...

dah besar suma adik2 kitak long..kta pun dh meningkat usia. bok terasa bila nannga suma adik2 dh membesar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wa Cinta lu hokeh!